Meting van de effecten van een interne promotiecampagne en de mate waarin de vooraf gestelde doelen met betrekking tot deze campagne bereikt zijn.

Meting van de effecten van een interne promotiecampagne en de mate waarin de vooraf gestelde doelen met betrekking tot deze campagne bereikt zijn.
In het voorjaar van 2018 wordt voor het project Macht en Pracht de nulmeting uitgevoerd.
De Afdeling Onderzoek en het Landelijk Fietsplatform werken samen aan kennis en onderzoek op het gebied van recreatief fietsen.
Diverse monitoringsopdrachten uitgevoerd voor RBT KAN.
Doel en doelgroepbepaling t.b.v. marketing en monitoring Actieplan Fiets.
Kwaliteitsscan in 2016 en 2017 onder de subsidieaanvragers binnen het OP-Oost EFRO subsidieprogramma.
In 2016 is de uitgave Doelgroepen in het Rivierenland verschenen. De basis voor persona’s in het rapport zijn de Leisure Leefstijlen.
Voor een professionele opmaak van rapporten of factsheets, werk ik samen met Leonie Nennie van Buro 28.
Onderzoek naar routestructuren in Brabant (wandelen, fietsen, mountainbiken, paardrijden en varen) in 2017.
De Afdeling Onderzoek is aangesloten bij Coopkracht en kan voor projecten gebruik maken van de kennis van de Coopkrachtcollega’s.
Voor Wandelnet is in 2016 de Nationale Wandelmonitor samengesteld. De monitor geeft inzicht in wandelend Nederland.
De Afdeling Onderzoek verzorgde in de periode 2012-2017 het rapport Vrijetijdseconomie Feiten & Cijfers. Het meest recente rapport verscheen in juni 2017.